ســیــب...

از دلــــ نوشـتـه هــآی مــن..

عشقی به اسم برف 😚

خوبه ک آدم دوستایی داشته باشه ک وقتی حالت بده حالتو خووب کنن عالی حتی..

من خودم بلد نیستم حال خودمو خوب کنم

کلا مرسی ازبودنتون😋

...............

لذتی باحال تر از این هست ک مثله دختر بچه های پنج ساله نصف شب با بابات بری برف بازی

حتی باحال تر از اون که وسط برف دم غروب باشه بزنی به دل خیابون و حال کنی😍

هر چنذ تهش مجبور باشی از سیل جمعیتی ک با گلوله برفیاشون بهت حمله میکنن

سینه خیز برگردی خونه

...............

چی تو 

عمق چشماته که من

از زمینو زمان عاشقانه بریدم..

............

دل تنگی میکشتم

و من باز هم این جسد متحرکی که

هر روز نفس میکشد و به خیال دیگران

هنوز زنده است،

..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan