ســیــب...

از دلــــ نوشـتـه هــآی مــن..

الهی و ربی من لی غیرک...

خدا

من هیچوقت بنده خوبت نبودم اون بنده ات هم نبودم  که همیشه به یادت باشم

من اون آدم بده ی توی داستانم که همیشه ته قصه پشیمون میشه...

خدایا دوباره رسیدیم به این ته قصه...این آدم بده بازم پشیمونه..

خدا 

من کی رو جز تو دارم؟اگه منو از در خونت برونیم من کجا برم؟

حتی اگه منو‌بیرونم کنی از در خونت...نمیرم..انقد الهی و ربی من لی غیرک میگم که ببخشیم

خدا

من از خودم به تو پناه آوردم....دستمو بگیر...خدا دستمو نگیری زنده نمیمونم به عزت و شرف لا اله الا الله....

خدا

هممون یه دعای مشترک داریم 

خدایا ....سید و آقای مارو برسون...




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan