ســیــب...

از دلــــ نوشـتـه هــآی مــن..

چند لحظه....فقط...

کاش

وقتی داری بند کفشت را میبندی...

یا وقتی خودت را توی آینه نگاه میکنی...

وقتی در ادکلنت را باز میکنی...

وقتی ساعتت را میبندی...

چند لحظه...

فقط چند لحظه ب منی ک دنیایم 

پر شده از 

تو...تویی که نیستی... 

فکر کنی...

چند لحظه....

فقط...

#فقط چند لحظه ب من فکر کن

نگو لحظه چی رو عوض میکنه

همین چند لحظه برای یه عمر همه زندگیمو عوض میکنه...احسان خواجه امیری

#بعدش یه چیزی یه جوری واسم کامنت نمیزارین انگار من رفتم به ظریف گفتم بره با آمریکا مذاکره کنه:/

#دل گرمی ام تو بوده ای و حالا که رفته ای

حس میکنم که قطب همینجاست نازنین...

 این گریه ها مرا به تو نزدیک تر نکرد

با اینکه آب جسم رساناست نازنین....

#انگار ساکنان زمین بی تو نیستند...

#کاظم ذبیحی نژاد

179

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan