ســیــب...

از دلــــ نوشـتـه هــآی مــن..

کاش تا ابد در چشمانت گم میشدم...

هستی...

در گم ترین آرزو هایم.. ..

در آن ته ته ته چشم هایم...

هستی...

برق نگاهت هست...

هنوز هم وقتی یاد چشم هایت می افتم 

دلم میلرزد....

اصلا دلم که هیچ

تمام زندگی ام میلرزد..

گم ترین آرزوی من...

مرا یادت هست؟

من که تو را یادم نیست...

به خیال خودم فراموشت کردم...اصلا از عمد تو را در گم ترین جای آرزو هایم گذاشتم...

 از تو چه پنهان هر شب پیدا شدنت را انکار میکنم...

انکار میکنم که پر رنگ ترین آرزو ی منی...

انکار میکنم که هر وقت یادت می افتم تمام  وجودم اشک میریزد...

انکار میکنم که دلم برایت تنگ شده...

گم ترین آرزو ی من مرا یادت هست؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan